Indra jatra festival

24 september 2018 - Kathmandu, Nepal

Namastè lieve Nederlanders! Vandaag mijn vrije dagje waar ik gister nog geen invulling aan had gegeven. Eerst maar eens lekker uitgeslapen.😊 Daarna ben ik even op pad gegaan omdat ik een geldautomaat nodig had en die nog niet eerder had gevonden. Uiteindelijk bleek die veel dichterbij dan gedacht, dus dan weet ik dat ook weer. Wel een beetje jammer dat je ook 500 rupees (4 euro nogwat) moet betalen als je het bonnetje wil. Die laat ik de volgende keer dus maar zitten😄 Daarna bij mijn favoriete restaurantje op het dakterras gaan zitten voor lunch met uitzicht op de prachtige Bouddhanath stupa. En jawel... weer tref ik even later wat andere nederlanders aan op het dakterras. Daarna nog even bananen bij de enthousiaste bananenman gekocht op straat waar ik nu vaste klant ben🙋🏼 En 's middags zou ik om 15.00uur hier terug zijn in het guesthouse om me te gaan naar het 'indra jatra festival' wat deze week tot vrijdag gaande is. Super leuk om zoiets bijzonders mee te maken met ondertussen mijn persoonlijke gidsen van het guesthouse die zo ontzettend vriendelijk zijn en alleen maar willen dat ik het naar mijn zin heb! Nou dat was weer gelukt, want ik heb mijn ogen uitgekeken! Ontzettend veel mensen en muziek en dansende kinderen in een optocht achter de Kumari's aan, wat je kunt vergelijken met mensen uit het koningshuis bij ons die in een soort hoge koets gereden werden. Echt weer een bijzondere en leuke dag gehad! Wel moe, maar hartstikke tevreden . En aangezien ik morgen ook vrij ben komt dat weer goed uit om bij te slapen😏 Weltrusten!

1. Mama:
    Hoi lieve Nadien.
    Weer zoiets prachtigs mee gemaakt! Wat heerlijk dat je van elke dag kan genieten en er zoveel mooie dingen en mensen op je pad komen.
    Je staat er helemaal open voor.
    Ik ben zo trots op jou en voel me dankbaar dat jij dit allemaal mee mag maken.
    Dit valt op geen enkele universiteit te leren!!!
    Liefs Mama
  2. Lidwien:
    24 september 2018
    Goh , met je neus in de boter vallen heet dat geloof ik in Nederland . Heerlijk zo'n bijzonder terras bij je in de buurt .
    Prachtig die opmaak van t eten op de schaal . Jouw smoothy zit boordevol vitamientjes zo te zien . Ik ben t eens met mama dit leer je echt niet op school en universiteit . Een levens ervaring die je opdoet door t life mee te maken . Wel mazzel dat je zo avontuurlijk bent aangelegd . ( knip oog ) Slaap lekker maar weer . En morgen weer n mooie dag toegewenst . Liefs
  3. Hajar:
    24 september 2018
    Wayowww Nadien maat dat ziet er serieus echt gaaf uit!!! Geniet ervan komende dagen maat, maar dat moet zeker lukken want t ziet er zwaar leuk uit daar hihihi.
    Tot je volgende reisverhaal xxxx

P.S eerlijk die vis ziet er wel dik uit zo op die toren