Dentist day

31 oktober 2018 - Kathmandu, Nepal

Geen zorgen lieve mensen ik ben er nog hoor... Inmiddels zijn we weer dagen en een voedselvergiftiging verder. Daarom heb ik ook niet zo gek veel te vertellen😄 De afgelopen week ben ik dus ziek geweest en daar baalde ik heel erg van. Ik vind het dan toch lastig om te accepteren dat ik even rust moet nemen en dus niet naar de kinderen kan. Op een gegeven moment besefte ik wel dat het echt beter was om niks te doen dus dat heb ik geprobeerd. Gelukkig was het helemaal niet zo erg om hier ziek te zijn want ik werd hier van alle kanten verzorgd. Ik hoefde nergens om te vragen want in het guesthouse voelden ze precies aan wat ik nodig had voor ik het zelf al kon bedenken. Ideaal👍🏻 Zo ben ik dus de afgelopen week doorgekomen met heel veel gembertheetjes, een liter ORS voor de diarree en veel gezellige ziekenbezoekjes. Toch werd ik het de laatste dagen wel beu hoor... Maar gelukkig is er altijd een moment dat het beter gaat en zo voel ik me nu dus ook. Vandaag ben ik dus weer voor het eerst aan het werk gegaan bij de kinderen die ik toch wel heel erg had gemist. Ik kwam binnenlopen en werd door verschillende kinderen besprongen en geknuffeld wat mij natuurlijk ontzettend blij maakte. Ik was er weer! Yes! Gelijk weer een ontzettend leuke dag gehad en ik was blij er weer te zijn. Vandaag was wel bijzonder want de kinderen moesten naar de tandarts. Hartstikke mooi dat dat ook geregeld is voor ze. Dus liep ik in het midden van een lange slinger kinderen mee naar de tandarts waar we de hele dag gespendeerd hebben omdat het allemaal wat lang duurde. Dat was verder geen probleem want er was een grote speeltuin waar de kids de tijd van hun leven hadden😃 Toen het echte moment daar was vonden veel kindjes het toch wel spannend.  Daarom ben ik ook zo blij dat ik er vandaag was, ik voelde me echt weer nuttig namelijk om de kinderen hierin een beetje te ondersteunen en gerust te stellen. 4 uur en een hoop getrokken kiezen verder kon ik terug lopen met de kinderen die nu niet allemaal meer zo'n vrolijk gezichtje hadden😅 Gelukkig waren ze al snel weer tevreden toen we eindelijk terug waren in het kindertehuis en ze wat konden eten en bijkomen. Ik vond het wel weer super leuk om zo iets mee te maken! Zeker na al die saaie dagen hier... Maar ik ben zo goed als opgeknapt dus ik ga ervan uit weer lekker met de kinderen te zijn de komende dagen en daar heb ik veel zin in! Doeidoei!😊

1. Mama:
    31 oktober 2018
    Gelukkig dat je weer beter bent Nadien!
    En wat een super combi: een speeltuin naast de tandarts.
  2. Klaas en Linda:
    31 oktober 2018
    weer een ervaring rijker... gelukkig dat je weer bent opgeknapt.

Groet van ons van de boerderij
  3. Lidwien:
    31 oktober 2018
    tjee , ziek zijn in n ander land en dan zo lief verzorgd worden chapeau ! Fijn dat je er weer bent . En ook fijn voor de kinderen dat ze weer van je konden genieten . En vice versa !!! tot n vlgnd keer maar weer .
  4. Oma Rodenburg:
    31 oktober 2018
    Wat een beleving, Nadien! Dat heb je maar weer goed doorstaan hé? En wat fijn dat de kinderen je zo gemist hebben je lekker verzorgt bent door iedereen . en je kindjes nu zo blij zijn als je er weer bent.Breng het tot een goed einde hoor!