begin van de week

26 september 2018 - Kathmandu, Nepal

Hoihoi! Een beetje een late reisblog voor mij vandaag maar ik had me voorgenomen om te schrijven dus dat doe ik dus ook nog even.😃 Het is nu namelijk al 10 uur 's avonds geweest  en normaal lag ik nu echt al wel in m'n bedje. Maar ik heb nog een tijdje heel gezellig beneden in de hal van het guesthouse zitten kletsen met 3 andere Nederlanders. Over van alles en nog wat gehad, leuke mensen ook weer! Gister had ik ook nog een vrij dagje en ben ik weer gaan zwemmen met mensen van de staf hier. Het is af en toe toch als of ik net wat meer ben dan een gast hier en dat is eigenlijk wel heel leuk. Dit keer naar een ander zwembad geweest wat iets minder luxe was en wat meer bezocht. Weer veel zwem- en duikwedstrijdjes gedaan, en gewonnen😏 Het blijft heel grappig om te zien hoe moeilijk het kan zijn om onder water te zwemmen en hoe mijn hulp en tips dan gewaardeerd worden😄 Na het zwemmen toch wel een beetje moe en dus lekker uitgerust op het dakterras en daarna makkelijk hier aangeschoven om te eten. Vanmorgen weer mijn week begonnen bij de kindjes waar ik dan toch ook wel weer veel zin in heb. Ik heb hier gewoon twee huisjes waar ik me op m'n gemak voel en dat is heel fijn. Dat heb ik echt getroffen denk ik! Vanmiddag in mijn vrije uurtjes weer even naar mijn favoriete restaurantje geweest om gewoon lekker de zitten en te genieten van het uitzicht met een kopje koffie en een hele aardige bediening die mij ondertussen wel kennen denk ik zo😉 'S middags weer terug naar de kindjes en flink gebasketbald met een aantal die zich dan binnen een mum van tijd verdubelen inclusief mensen van de staf😄 En nu weer lekker terug en gedoucht na een lange babbel hier beneden lekker naar m'n bedje! Weltrusten!

1. Ria en Martin:
    lieve Nadien,
    dank je wel voor al je mooie verhalen. Goed hoe je het allemaal beschrijft, ik zie het zo voor me. Slaap lekker, x van ons
  2. Judith:
    Lieve Nadien,
    Het klinkt inderdaad als twee “ thuis” plekken! Dikke kus van ons😘
  3. Mama:
    Prachtig zo'n basketbalactie!
    Net als bij je tekenactiviteit neem je ze zo mee in jouw enthousiasme.

Slaap lekker meissie 😴
    Knuf Mama 😘
  4. Wieneke:
    26 september 2018
    Fijn dat je het zo getroffen hebt met beide plekken! Geniet ervan! Xx
  5. Lidwien:
    26 september 2018
    Fijne nacht en droom maar lekker van al jouw mooie avonturen . Heerlijk dat jij je zo thuis kan voelen op meerdere plekken . n geboren reiziger zou j e kunne zeggen … veel liefs
  6. Hajar:
    26 september 2018
    Nadien je weet alleen echte strijders gaan nog door na normale slaaptijd 😝😝 Klinkt wel echt super gaaf daar allemaal maat, legit echt nog steeds zo dik dat je daar bent. Hier is het vooral alleen uit de boeken leren en alle stof stampen voor toetsen dus daar in Nepal doe je veel waardevollere en kostbare ervaring op en daar houd je super leuke en mooie herinneringen aan over!! Dus geniet er vooral extra veel van daar maat! Vind het nog steeds super gaaf dat je in Nepal bent😝

Tot je volgende reisverhaal Nadien!! Liefsss
  7. Hajar: