Moe maar voldaan!

18 september 2018 - Kathmandu, Nepal

Daar ben ik weer! Moe maar voldaan! Vandaag mijn vrije dag maar daar heb ik heerlijk van genoten! Eerst lekker een beetje uitgeslapen en daarna ging ik mee met de mensen van het guesthouse naar een zwemresort. Wat was dat een chille plek! Ik denk steeds dat Kathmandu de meest vieze stad is die er bestaat maar zo zijn er ook hele mooie plekjes te vinden zoals hier. Norwing resort heet het volgens mij, bij de balie stond een cijfer 9 van tripadvisor, daar ben ik het wel mee eens als ik het alleen al beoordeel op het zwembad. Het was schoon, mooi en verzorgd. Ik vond het super leuk en lief dat ik mee werd gevraagd! Ik vroeg al hoe gaan we daar heen dan? Maar ze zouden zelf rijden. Dus dat klonk allemaal heel goed! Toen we dus vertrokken bleek het rijden het rijden op een motor te zijn. Ik had natuurlijk een auto in gedachten...Dus ik ging bij iemand achterop de motor. Misschien als ik dat van te voren wist dat ik gezegd had dat ik andere plannen had vandaag maar goed😄 uiteindelijk vond ik het zo gaaf om achter op de motor te zitten en om me heen te kijken. Vorige week woensdag toen ik met de familie uit Bhutan op pad was en met een auto ging had ik niet gedacht ooit nog aan dit verkeer deel te nemen, dat heeft toch anders uitgepakt.😉 Eenmaal bij het zwemresort lekker gezwommen en gelachen want ik dacht dat ik een slechte zwemmer was... ik ben echt heel atleet vergeleken met hun😂 aan de oppervlakte een beetje zwemmen is voor de mensen hier wel te doen, maar ze weten niet hoe je onder water kan zwemmen zonder dat je de hele tijd spontaan omhoog komt! Daar moest ik echt wel even om lachen maar ik besloot een poging te doen om ze dit aan te leren. Een ding is zeker, doorzettingsvermogen was aanwezig! Een jongen heeft het continu geprobeerd en werd er steeds beter in, ik moest dan ook iedere keer beoordelen hoe het ging, geweldig!😂 Na de relaxte tijd en heel veel zwemwedstrijdjes gingen we terug, maar voor we naar het guesthouse gingen hebben we nog geluncht met uitzicht op de Bouddhanath. Daar zal ik dus ook vaker zijn want wat een vriendelijke mensen en een heerlijk dakterras met topuitzicht! Ook goed eten trouwens😏 de eerste keer momo's heb ik daar gegeten, lekkeerr. Toen we terugkwamen gelijk gedoucht en op bed geploft. Ik was kapot😅 daar mag ik niet over zeuren want ik heb er een heerlijke dag aan over gehouden. Uiteindelijk nog de laatste energie die in me zat bij elkaar geraapt om nog een paar boodschapjes te doen. En nu niet meer weg vanavond! Ik zit nu op het dakterras te genieten van de zonsondergang en daarna ga ik eten en lekker niks doen. Hele fijne dag ook voor jullie!🤗

1. Bo:
    18 september 2018
    Super vet nadien!! Ben blij dat je het zo leuk hebt❤️
  2. Lidwien:
    18 september 2018
    Wow , Nadien jij maak t mooie dingen mee . Fijn joh . Wat n snoepie dat schildpadje …. Prachtige foto's weer . Zo'n grote stupa bezichtigen is ook wel klasse hoor . De grootste van de wereld lees ik ergens anders … Veel plezier in t vinden van d e afwisseling van je werk en de schoonheden van deze stad . X Lidwien
  3. Mama:
    18 september 2018
    Dat was weer een topdag Nadien. Op de motor door Kathmandu. Wie maakt dat nou mee?
    En gelukkig zijn er toch steeds mooie en bijzondere plekken te vinden in die vieze stad.
    Heerlijk dat je je iedere keer weer kan/ wil laten verrassen!!!
  4. Hajar:
    20 september 2018
    Klinkt super leukk Nadien😱😱!! En wat een strijder jij dat je even motor tour zet daar door Kathmandu😝 Super gaaaf al je verhalen, elke dag lijkt legit weer een nieuwe verrassing. Trouwens ik zie op de foto’s vaak die gekleurde vlaggetjes, staan die ergens voor Nadien😱😱😱
    Veeeel plezier daar maat,
    Liefsss
  5. Maart:
    24 september 2018
    Fantastisch motormuis om zo de vrijheid te voelen tussen t suizende verkeer en de grote stad Kathmandu! Heerlijk :) En wat fijn dat je een mooi resort gevonden hebt om je af en toe eens lekker terug te trekken en te chillen..