Nog iets minder dan een week!

4 september 2018 - Castricum, Nederland

Lieve familie en vrienden, over minder dan één week zal mijn reis naar Nepal van start gaan. Van 10 september tot en met 10 december heb ik mijn reis geboekt. Ik heb er veel zin in maar vind het ook wel spannend hoor. Maandag avond vlieg ik vanaf Schiphol. De reis zal zo'n 18 uur duren met op de heen weg één tussenstop op Abu Dhabi. Ik moet zeggen dat ik het me echt niet voor kan stellen hoe ik alles ga vinden. Misschien is deze hele reis wel niks voor mij... Maar ook dan is het niet voor niks want dan weet ik dat ook weer! Voor het geval dat ik wel spannende verhalen en mooie foto's heb zal ik die af en toe op deze pagina proberen te plaatsen zodat degenen die dat leuk vinden daar af en toe iets over kunnen lezen. Nu nog even mijn backpack verder inpakken en aftellen maar! Liefs, Nadien

1. Joke Rodenburg:
    5 september 2018
    Wauw Nadien, Wat een avontuur.
    Ik hoop dat het een mooie belevenis voor je wordt. Succes
  2. Lidwien:
    5 september 2018
    Dat hoop ik ook voor jou , Nadien . Wat fijn om je avontuur n klein beetje mee te kunnen maken via je reis blog ! ik ga eens kijken waar Abu Dabi ligt . Geen idee . Veel succes met pakken van je backpack ! Liefs
  3. Klaas en Linda:
    5 september 2018
    Hoi Nadien, wij wensen je een mooie ervaring met deze reis, we houden je blog in de gaten.