Begin en tussenstop

11 september 2018 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

Jajaa de reis is begonnen. Gisteravond vertrokken vanuit Amsterdam waarna ik vanmorgen om 6 uur ' sochtends lokale tijd aan kwam. Ik had geen stoel geboekt van te voren omdat je daar een extra bedrag boven op de vliegticket voor zou moeten betalen, dus kreeg ik een random plek. Dat vond ik jammer want dan zit je natuurlijk in het midden tussen twee mensen die je net niet helemaal aanstaan... maar tegen alle verwachtingen in had ik drie stoelen vor mezelf 😄 ik mag niet klagen dus... Nog nooit eerder heb ik zo'n lange vlucht gehad, maar ik heb m'n ogen uitgekeken over ten eerste al hoe groot dat vliegtuig was en wat er allemaal in zit. Ook kwamen de stewardessen geregeld langs met drinken en eten.  Op dat moment was ik net een poging aan het doen om in slaap te komen toen ik overeind schoot door die stewardess die me aan tikte om te vragen of ik iets wou eten. Kennelijk was ik zo geschrokken dat zij van mijn reactie schrok😅. Op Amsterdam was ik al aan de praat geraakt met een Thaïs meisje en toen ik net uitstapte op Abu dhabi kwam ik haar weer tegen en zijn we samen een kopje thee gaan drinken. Zo ben je dus allen op reis maar andere mensen zijn dat ook! Daar kun je dan ook de leukste gesprekken mee hebben. Gelijk even facebook uitgewisseld en ik heb haar uitgezwaaid bij haar gate. Zij vertrok namelijk wel gelijk weer terwijl ik hier een overstap van 8 uur heb. Maar dat geeft niks, Abu dhabi heeft een groot genoeg vliegveld om honderden rondjes te lopen😊. Hopelijk verloopt de volgende vlucht ook goed straks en gaan we verder op avontuur. Doeidoeei

1. Jolanda:
    11 september 2018
    Hoi Nadien ik vindt het geweldig wat je gaat doen in Nepal. Veel succes en plezier natuurlijk. Ik kijk uit naar je volgende mail. Goede reis verder. 😚
  2. Lidwien:
    11 september 2018
    Dat klinkt heel goed , Nadien . Wat een mooie start heb je gemaakt . En wat avontuurlijk allemaal ! Fijn om zo met t Thaise meisje in contakt te zijn gekomen . Jullie kopje thee zal heel goed gesmaakt hebben denk . Dag dag goeie aankomst voor vanavond toegewenst in Nepal . Geniet van de reis en misschien de mooie luchten met hier endaar n view van een nieuw landschap. Ik denk aan je . Veel liefs .
  3. Maart:
    11 september 2018
    Dag liefie, jouw grote avontuur is begonnen. Ik vind het super stoer dat je dit gaat doen en leef met je mee via deze site! Erg leuk om je te mogen volgen op jouw reis! Zoals je zelf zegt je weet niet wat je te wachten staat dus mag je alles met open armen gaan ontvangen. Je zult in Nepal mooie dingen gaan zien en beleven. Blijf wel van de neushoorn oversteekplaats weg hè want je weet wat je anders te wachten staat. Bomen klimmen is niet zo eenvoudig als je zou denken! Waarschijnlijk naast alle mooie momenten zul je misschien ook momenten van gemis gaan ontdekken maar gelukkig hoort dat er ook bij. Dan weet je dat thuis al die lieve mensen op je wachten om je verhalen in geur en kleur met je te delen.
    Geniet van elk moment want voor je het weet is het 10 december; )
    Dikke kus voor jou
  4. Mama:
    12 september 2018
    Hoi lieve Nadien,
    Wat leuk om al zo snel jouw eerste verslagje te lezen.
    Wat een avontuur ben je begonnen. Wat een dappere meid ben je. Ik ben supertrots op je!!!
    Inmiddels ben je veilig geland in Kathmandu.
    Eerst maar even uitrusten en bijkomen van de cultuurshock.
    Toi toi.
    Ik hou van jou.